неділя, 25 листопада 2012 р.

22 листопада 2012

Проводила незвичайний урок - урок розвитку мовлення:)) Начебто нічого, але, звичайно, можно було б краще. Була технічна несправність - ну не порозумілася я з цим проектором... вдруге вже він мене підводить(( Проте, тепер я знаю, що весь матеріал треба дублювати у друкованому варіанті. Вчимося на помилках! Не все вийшло так, як було заплановано, але у кінці уроку я побачила ліс рук, діточки дуууже хотіли відповісти докладний переказ на оцінку (перед цим вони тренувалися у парах), я пожартувала, що хто дуже хоче, може підійти на перерві, та навіть не уявляла, що учні сприймуть це буквально=)) Взагалі, клас дуже активний, молодці, навіть коли у не виходить правильно сформулювати свою думку, вони намагаються це зробити, сказати хоч щось! І справді, у деяких із них досить цікавий хід думок!

Також, я подивилась урок практиканта Шодіної Наталі Михайлівни (аналіз спостереження у щоденнику практики...рукописному). Що можу сказати у двох словах, так це те, що все ж таки у багатьох "молодих вчительок" (себе не виключаю) існує проблема з узагальненнями після проведення якогось виду діяльності на уроці!!!
Склалося неприємне враження про директора цієї школи..нажаль! Я вважала, що людина, яка займає таку посаду завжди має бути культурною, і проявляти хоч якусь повагу до оточуючих, які б у неї там не були проблеми! (тим більше, що та проблема не була катастрофою!!!) 
Як у тому кіно: "Нічого ж не зробив, тільки ввійшов.." так і тут... нічого ж не зробила, тільки зайшла віддати документ з університету... Таким чином, я зрозуміла, що до студентів нема ніякої справи в цій школі...нажаль.
Яка може бути культура спілкування у школярів, якщо директор школи дозволяє собі такі випади!!!
На такій "позитивній" ноті завершилось моє перебування у школі в четвер!