Щоденничок практики!

20 листопада 2012

Третій тиждень практики почався проведенням уроку літератури. Як на мене, тема "Фольклорні мотиви і засоби у творі" є складною...і у мене не все вийшло сьогодні... Ще я зіткнулась із такою "проблемою", перед самим уроком (коли конспект вже узгоджено) вчитель вирішила, що треба провести літературний диктант. І звичайно, я не встигла нормально закінчити урок, тому що 7 ХВИЛИН було потрачено на незаплановану роботу!

Сьогодні подивилась урок української літератури, проведений Світланою Олегівною. Загалом, урок складає позитивне враження, можна чітко простежити перебіг уроку (його етапи), але "система віршування" - не просто цю тему сприйняти. Основний недолік уроку, на мій погляд, це брак прикладів. 
Ще сьогодні зутрілась із Валентиною Петрівною, вже почали обговорювати питання англійської практики (рановато, як на мене)
Отже, день був цікавий, сповнений дітей!!!


16 листопада 2012

Все, відпрацювали другий тиждень! За планом сьогодні було проведення уроку літератури. Загалом урок був непоганий, але гірше ніж учора. Мабудь мене дезорієнтував той факт, що ком'пютер не хотів бачити флешку і моя презентація накрилася "мідним тазом". Таким чином, учням важче було сприймати нову інформацію, але, незважаючи на це, більшість з них зрозуміло що таке композиція художнього твору (це було видно з рефлексії наприкінці уроку). 

Сьогодні, нарешті я подивилась останній урок учителя, хочу сказати, що це був один з найяскравіших прикладів якісного традиційного уроку! Нічого цікавого, але багато зрозумілого. Вчитель справді професіонал, можу тільки позаздрити як вдало в неї виходить робити ці "місточки" від одного виду діяльності до іншого!
Після уроків О. А. надала мені консультацію з приводу наступного уроку літератури і уроку позакласного читання. Тепер треба готуватись...багато..
Дітки мені подобаються:) це єдине заради чого хочеться щось робити...


15 листопада 2012


Ну нарешті хоч якісь позитивні емоції=))) Одинадцятий день практики, другий тиждень майже добіг свого кінця! На прохання вчительки я проводила сьогодні урок літератури в іншому класі, та урок мови (за розкладом) у своєму. 

Я не знаю що сталося, може діти ще спали (це другий і третій урок), але здається вони усвідомили моє прохання: "Майте совість! Поважайте один одного коли відповідаєте!!!" і таке інше.. Проводити урок літератури сподобалося більше, було цікаво обговорювати повість "За сестрою". Встигли розглянути аж два літературних терміни: романтичний герой та композиція твору. Діти були активні, старанні. Вважаю, що більшості з них було цікаво працювати з твором. 
З уроком мови було трошки складніше, адже на ньому не була присутня вчителька. Учні звичайно намагались порушити спокій, та я мужньо вистояла їх спроби, з чим себе й вітаю=)
А ще взяла їхні зошити на перевірку:)) Боже, там нічогісінько не можна зрозуміти, ото вже в них і почерк...


14 листопада 2012


Сьогодні був дуууже насичений день! По-перше, я провела два уроки: перший- мова, другий - література (дубльований урок у іншому класі). Чесно кажучи, він був ще гірше ніж учора, основна проблема - дисципліна. Але після проведення уроків (на етапі аналізу і обговорення), Лариса Вікторівна вже чітко вказала на недоліки уроку. Цього мені й не висточало, тому що критику я сприймаю абсолютно адекватно і намагаюсь "мотати на вус" розумні речі)). Одним словом, я знов собою не задоволена, склалося відчуття марнотратства чотирьох років життя...

По-друге, я сьогодні подивилася два уроки студентів-практикантів, відмітила що проблеми з дисципліною не тільки у мене на уроці=))) Цікаво те, що коли ти спостерігаєшь урок - бачиш усі недоліки і думаєш собі: "а отут я б зробила так, а у цього забрала б щоденник, щоб не розмовляв багато, а тут сказала би так, сяк чи інак.." стільки думок відразу, а як доходить до справи, то забуваєшь про все!


13 листопада 2012


оооууффф...сьогодні перший урок, у мене с самого ранку був нервовий зрив!!! Звідки таке хвилювання, я не знаю! Клас мені знайомий, діти хороші, конспект уроку є, а таке враження, що вперше у школу йду і уроки ніколи не проводила!!!

Що можу сказати з приводу самого уроку?! Ніфіга у мене не вийшла робота у групах! Явні проблеми з дисципліною! Основною помилкою було те, що перед початком роботи я не провела інструктаж ЯК ПРАЦЮВАТИ В ГРУПАХ. Звичайно, учні відповідали, щось там працювали, але одна група не чула відповіді іншої! Надалі  я врахую цю помилку, досвід вже є.
Загалом мені урок не дуже сподобався. Але не буду на цьому зупинятися, невдачі - це досвід! 


12 листопада 2012


Початок другого тижня практики..активної!!! Методичний день - робота над вдосконаленням конспекту уроку з літератури на завтра. Вирішила пробувати форму групової роботи..не знаю що з цього вийде..подивимося. 

Також сьогодні підготувала конспект з мови. Дієприслівники! Перший урок у темі, вийшло дуже багато матеріалу, не встигнемо зробити все це точно! Проте вже краще більше, ніж менше:)
Хвилююсь..дуже, завтра перший урок!


9 листопада 2012


П'ятий день практики - день, насичений емоціями! 

Подивилася урок літератури у свого класу! Прикольно, вони вірш Шевченка "Заповіт" розповідали напам'ять! Так старалися...майже всі)) Але вони молодці, один учень так емоційно розповів, що справді я відчула той заклик!
Після уроку показала конспект свого першого уроку укр. літератури!!! Загалом учителю сподобалося, але звичайно були внесені корективи.
Центровою подією був, звичайно, загальношкільний захід присвячений дню української мови. Лунало чимало пісень та віршів: патріотичних, красивих, мелодійних, щирих, прославляючих українську мову! Ще раз переконалась у тому, що діти - талановиті істоти) Майбутні актори! Артистизм б'є всі межі! (маю на увазі, що вони яскраво інсценували фрагменти з деяких фільмів). Було надзвичайно цікаво, весело; видно, що учні виступали з душею! Класно, короче кажучи))
От на такій оптимістичній нотці ми й завершили свій перший (і далеко не останній) тиждень перебування у школі! Аналізуючи проведену роботу, можу з упевненістю сказати, що час не був витрачений дарма: спостерігаючи уроки вчителів - набиралися досвіду, спостерігаючи за дітьми - відмічали їх сильні й слабкі сторони, рівень їх знань заголом, їх поведінку.
На останок хочу додати, що моє найбільше досягнення (у порівнянні з минулим роком) таке: "фотографія" уроку вчителя з'являється на сторінках щоденника відразу ж на уроці! Це веееликий плюс:)


8 листопада 2012


Четвертий день "шкільного життя"! Ну що тут скажешь...дітей я вже полюбила=) Дивишся в оті чесні й повні емоцій очі, і думаєш, ось вона - щирість!) Хлопчина один підійшов до мене (із мого ж класу) і каже (так сором'язливо): "А я вас пам'ятаю. Ви того року у нас учителем англійської були..." І воно-таки приємно, що пам'ятають...

Завданням дня було подивитися не менш двох уроків, але подивилась тільки один, і той контрольний диктант виявился! Але, звичайно, для мене було корисно подивитись і такий тип уроку. Протягом уроку акцентувала свою увагу на тому, що і як говорить учитель, у якому темпі читає текст, на які незрозумілі слова звертає увагу учнів, як вона (вчитель) звертається до класу, манера її повединки, жести, мова тощо. 
Відразу ж після уроку отримала невеличку консультацію щодо проведення перших уроків. Олена Анатоліївно радо допомогла мені зорієнтуватися в темах уроків як мови, так і літератури, окреслила складні для сприйняття позиції у темі. Також вона запропонувала використати деякі мультимедійні матеріали з її колекції.
Таким чином, ще один день у школі пішов на користь. Можу сказати, що вже адаптувалась до цього способу проведення дня! Настрій працювати є! Бажання, начебто, також!
P.S. до речі, не можу тут промовчати, як то кажуть "кому що, а зайцю лижи"... шкільна їдальня - рай для студента (особливо ціни)! Насолоджуємось, поки є така можливість)))))


07 листопада 2012


Третій день практики пройшов, не принісши яскравих вражень! Основна мета на сьогодні була спрямована на вдосконалення знань про таку цікаву частину мови як дієприслівник! Також була проведена пошукова робота, яка допоможе мені при розробці конспекту уроку.

Звичайно, практика - не привід забувати про дипломну роботу...(тут без коментарів)...


06 листопада 2012

Другий день практики приніс багато вражень! По-перше, познайомилась із учителем української мови і літератури, у якого буду набиратися досвіду під час практики. Хоча у цій школі я вже четвертий рік, але її досі не бачила! До речі звуть її як і нашого зав.кафедри української філології - Олена Анатоліївна=)) У цьому, мабудь, щось є! Вона справила на мене приємне враження, на перший погляд!
Наступне що було заплановано на сьогодні - відвідування та аналіз уроків. Ми подивилися урок української літератури у 9-Б класі (дуже цікаво було спостерігати за ними, адже два роки тому я проводила у них урок англійської мови). Як завжди, Ліксунова Л. В. показала високий рівень проведення уроку.
А також, я подивилась урок укр. літератури Гоменюк Олени Анатоліївни у 7-В класі - урок виразного читання. Чесно кажучи, більш якісного уроку я ще в житті не бачила! Дуже сподобалось! Вразило те, що вчитель звертається до кожного учня на "ви", вперше таке бачу в школі! (докладніше - у загальних висновках до уроку).
Особливо приємно було почути радісні вигуки від сьомого класу в мою адресу! Цей клас мені знайомий із практики минулого року.
Після консультації із учителем щодо планування уроків, було вирішено починати активну практику з наступного тижня! Дієприслівник чекає на мене!!!


05 листопада 2012

Ну от і практика почалась! Уже добре знайома спеціалізована школа №58! Не можу сказати що скучала за нею, але знову побачити вчителів (і деяких учнів!) було приємно! Перший день відразу дав зрозуміти, що відпочивати не доведеться. Багато чого треба було зробити: зустрітися з учителями, подивитися урок, зясувати необхідні дані для початку роботи...і вперед! Сподіваюсь буде цікаво... Успіхів мені!

18 коментарів:

  1. Успіхів Вам.

    а ще приберіть перевірку словом - див. рекомендації блогеру.

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з початком та приємними зустрічами! Сподіваюсь, що і з дієприслівником зустрінетеся так само радісно))

    ВідповістиВидалити
  3. Ларисо Вікторівно, я теж на це сподіваюсь=))

    ВідповістиВидалити
  4. Зеро, після 9 листопада життя припинилося? Чому немає нових записів?

    ВідповістиВидалити
  5. Зеро, пропоную залікові уроки 27 (література), 28(мова). Чекаю з попереднім конспектом на наступному тижні

    ВідповістиВидалити
  6. Зеро, пропоную нарешті викласти конспекти уроків на блог!

    ВідповістиВидалити
  7. Ларисо Вікторівно, я також думаю що 27 і 28 найкращий варіант!
    Це непогана ідея - конспекти викласти:)

    ВідповістиВидалити
  8. Зеро, у нас на блозі "Практика" фіксується ваша поява у блозі, якщо у вас зявляються повідомлення на Головній сторінці. Тому варто писати там, щоб усі бачили, що регулярно виходите і пишете. Ок?

    ВідповістиВидалити
  9. Зеро, то як, видається достатньо переконливою необхідність вузівських знань, правда? Майте на увазі при підготовці до іспиту з ТЛ, що потрібно буде не просто отримати оцінку, а знайти відповіді на безліч запитань, які ще не виникли, але обов"язково знайдуть вас пізніше))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. оптимістично..як завжди=)
      так, перше, що я роблю при підготовці до уроку - наново вчу весь матеріал))

      Видалити
  10. Як би це знали і розуміли ті, хто на 1-4 курсі. Може придумайте, як говорити з ними, щоб вони це починали розуміти, трохи раніше. Ми будемо дуже вдячні нашим п'ятикурсникам. Отже оголошуємо конкурс, хто переконливіше пояснить молодшим курсам необхідність серйозного навчання, той отримає додаткові бали за практику.

    Ще подумайте над колористикою вашого блогу - чорний і зелений не контрастні кольори, тому важко сприймається. і шрифт дрібнуватий. І переходьте писати на Головну сторінку.

    ВідповістиВидалити
  11. Треба розробити "останнє слово п'ятикурсників" із презентацією "Вчись студент змолоду..."

    ВідповістиВидалити